Webová stránka
Počet vyhľadaných dokumentov: 11
Zoradiť podľa:
Počet vyhľadaných dokumentov: 11
Zoradiť podľa:
- Článek
Existuje právny predpis, ktorý by bránil obci zverejniť na svojom webovom sídle reklamu tretích osôb?
- Článek
K významným komunikačným kanálom obcí s jej občanmi aj ďalšou verejnosťou patrí určite aj ich webové sídlo, tzv. webová stránka obce. V dnešnej dobe je takmer nemožné si predstaviť, že by existovala obec bez vlastného webového sídla. Tento článok prináša informácie k spracúvaniu osobných údajov prostredníctvom webového sídla obcí, ku ktorým dochádza spravidla najčastejšie.
Mesto Medzilaborce má novú internetovú stránku. Má vyhovovať súčasným trendom a technológiám a tiež byť v súlade s platnou legislatívou.
- Článek
Povinnosť obce zverejňovať informácie vyplýva obciam predovšetkým zo zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v z. n. p. Práve preto sa aj v príspevku venujeme povinnostiam obcí zverejňovať informácie podľa osobitných právnych predpisov vzhľadom na ich zverejňovanie na webovom sídle obce.
- Článek
V súčasnom období mnohé obce zverejňujú dokumenty na elektronickej úradnej tabuli zriadenej na webových sídlach obcí. Tieto obce si neuvedomujú, že týmto nie je splnená povinnosť elektronického zverejňovania dokumentov podľa zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v z. n. p. (ďalej len "zákon o e-Governmente"). Zverejňovanie dokumentov na elektronickej úradnej tabuli ako spôsob zverejňovania dokumentov v obci obvyklým spôsobom nemožno zamieňať s povinným elektronickým zverejňovaním dokumentov na Centrálnej úradnej tabuli (ďalej len "CUET") prevádzkovanej Úradom vlády SR. Veľa obcí, resp. miest ani nevie, že CUET existuje. Článok vysvetľuje rozdiely medzi zverejňovaním na webovom sídle obce a na CUET. Zároveň opisuje povinnosti obcí pri elektronickom zverejňovaní podľa zákona o e-Governmente na CUET.
- Článek
Vyvesila som VZN na úradnú tabuľu (pred obecný úrad) dňa 22.12.2017 s tým, že zasadnutie obecného zastupiteľstva bude 16.1.2018 a po prípadnom schválení bude VZN účinné od 1.2.2018. Stalo sa však, že VZN nebolo zverejnené na internetovej stránke obce. Je to problém? Bude VZN platné aj v tomto prípade?
- Článek
Práva a povinnosti fyzických osôb a právnických osôb v súvislosti so zaobchádzaním s ľudskými pozostatkami a s ľudskými ostatkami, s prevádzkovaním pohrebnej služby, krematória, pohrebiska, s prevádzkovaním balzamovania alebo konzervácie ľudských pozostatkov upravuje zákon č. 131/2010 Z. z. o pohrebníctve (ďalej len „zákon o pohrebníctve“).
- Článek
Elektronizácia spoločnosti je celkovým fenoménom tejto doby a dostáva sa do popredia nie len v oblasti verejnej správy a územnej samosprávy, ale aj celkového spoločenského trendu a každodenného života. Elektronický registratúrny záznam sa dnes stáva najdôležitejším prvkom elektronickej komunikácie, o čom svedčí aj nárast tzv. elektronických sociálnych, komerčných a verejnoprávnych aktivít, pričom verejnosti sú dobre známe aktivity e-government, e-comerce, e-justice, e-healt a pod., ktoré so sebou prinášajú elektronizáciu spoločnosti a elektronickú komunikáciu a využívanie elektronických dokumentov, pri ktorých spravidla neexistuje ich listinný ekvivalent.
- Článek
Článok je zameraný na najdôležitejšie zmeny zákona o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na trhových miestach, ktoré sa bezprostredne týkajú obcí.
Pracujem v zdravotníckom zariadení - doteraz bol pristup na internet. Často sa stáva, že si musim niektoré veci pozrieť na internete. Je to praktické , nemusím mať na ambulancii odbornú knihovňu , v prípade potreby si informáciu nájdem na ambulancii. Zamestnávateľ zablokoval internet a dal k dispozícii cca 15 stránok. Može zamestnávateľ v dnešnej dobe takto obmedzovať pristup k informáciam? Neviem si predstaviť ambulovať bez pristupu na internet, pre mna to znamená nosiť si svoj počítač do práce a tam ho používať. Kedže mi zamestnávateľ zakázal, respektíve znemožnil pristup na internet a tým aj k pristupu k informáciam, ktoré potrebujem, može mať výhrady voči tomu , že budem používať vlastný počítač na vyhladávanie týchto informácii?
Klient účtovníckej kancelárie si v roku 2011 zriadil webovú stránku + internetový obchod za 8 000 eur, o čom účtovala účtovníčka v minulom roku ako o službách na účte 518. V roku 2012 fakturuje dodávateľ podnikateľovi nasledovné práce za:
redizajn stránky 880 eur,
optimalizáciu webovej stránky 520 eur,
prehliadače, zabezpečenie proti útokom,
prepojenie a zosúladenie príjmu objednávok s nasledovnou fakturáciou a skladovým hospodárstvom,
reklama formou POPUP,
celkom suma 8 299 eur bez DPH.
Správne účtovala predchádzajúca účtovníčka zriadenie webovej stránky a e-shopu priamo do nákladov firmy v roku 2011? Ako následne postupovať pri účtovaní v roku 2012?