Vyhľadávanie v online časopise
Online časopis
Vzor smernice o verejnom obstarávaní (II.)
Dátum: Rubrika: Poznatky z praxe Zo seriálu: Vzor smernice o verejnom obstarávaní
V II. časti príspevku pokračujeme prílohami č. 1 až č. 10 k Smernici o verejnom obstarávaní.
Zoznam príloh:
Príloha č. 1 |
Určenie zodpovedných zamestnancov |
Príloha č. 2 |
Podpisové vzory – oprávnení zamestnanci školy |
Príloha č. 3 |
Pečiatky používané pri verejnom obstarávaní na účtovných dokladoch |
Príloha č. 4 |
Žiadosť o zaradenie požiadaviek na zadávanie zákaziek do plánu |
Príloha č. 5 |
Záznam z prieskumu trhu a vyhodnotenie zákaziek |
Príloha č. 6 |
Výzva na predkladanie ponúk |
Príloha č. 7 |
Súhrnná správa o zákazkách s cenami vyššími ako 5 000 € bez DPH |
Príloha č. 8 |
Test bežnej dostupnosti |
Príloha č. 9 |
Určenie predpokladanej hodnoty zákazky a postupu verejného obstarávania |
Príloha č. 10 |
Zápisnica z vyhodnotenia cenových ponúk predložených na základe výzvy |
Príloha č. 1:
Určenie zodpovedných zamestnancov
Oprávnení zamestnanci |
Úlohy/zodpovednosť zamestnanca |
---|---|
Riaditeľ školy |
vykonáva základnú finančnú kontrolu na úrovni riaditeľa školy, schvaľuje objednávky, zmluvy ... |
Tajomník školy |
vykonáva základnú finančnú kontrolu, vystavuje objednávky ... |
Ekonóm školy |
vykonáva základnú finančnú kontrolu, eviduje a zverejňuje objednávky, vykonáva prieskum trhu v spolupráci s tajomníkom, .... |
Vedúci školskej jedálne |
vykonáva základnú finančnú kontrolu, vystavuje objednávky, ... |
Dodávateľ verejného obstarávania |
vykonáva základnú finančnú kontrolu, pripravuje zmluvy, kontroluje proces verejného obstarávania, ... |
*) uvedený podpis je podpisový vzor, ktorý zamestnanci používajú pri dokladoch súvisiacich s verejným obstarávaním; neuvádza sa tu podpisový vzor v banke.
Príloha č. 2:
Podpisové vzory – oprávnení zamestnanci
Zamestnanci školy oprávnení podpisovať doklady súvisiace s verejným obstarávaním
Oprávnení zamestnanci |
Podpisový vzor * |
---|---|
Riaditeľ školy |
|
Tajomník školy |
|
Ekonóm školy |
|
Vedúci školskej jedálne |
|
Dodávateľ verejného obstarávania |
|
*) uvedený podpis je podpisový vzor, ktorý zamestnanci používajú pri dokladoch súvisiacich s verejným obstarávaním; neuvádza sa tu podpisový vzor v banke.
Príloha č. 3:
Pečiatky používané pri verejnom obstarávaní na účtovných dokladoch
Text pečiatky – typ |
Odtlačok pečiatky |
---|---|
Základná škola xxxxxxxxxx č. 1 – Riaditeľ školy č. 2 – Tajomník školy č. 3 – Zástupca riaditeľa školy |
|
Používa sa pri dodávkach tovarov a služieb, pri objednávke tovarov a služieb, na pokladničné príjmové/výdavkové doklady pre pokladnicu školy |
|
|
|
Používa sa na evidenciu došlých faktúr |
Príloha č. 4:
Žiadosť o zaradenie požiadaviek na zadávanie zákaziek do plánu
Názov zákazky: (predmetu obstarávania) |
Opis predmetu zákazky: |
Predpokladaná hodnota (bez DPH): |
Očakávaný termín plnenia: (dokedy má byť zákazka obstaraná) |
Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.
Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).
Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov
Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.